خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Wednesday, July 19, 2006

 
توطئه جديد رژيم آخوندي عليه مجاهدين از طريق «ارگانهاي امنيتي» عراق

رسانه هاي خبري عراق به نقل از نخست وزير اين كشور, اعلام كردند «شوراي وزيران حضور سازمان مجاهدين خلق ايران در عراق را بعد از اينكه ارگانهاي امنيتي گزارشي را در مورد اين سازمان دادند, مورد بررسي قرار دادند ... حضور اين سازمان در كشور با قانون اساسي تصويب شده در تعارض است... كميته اي تشكيل گرديده تا موضوع آنها را مورد بازبيني قرار داده و يك ضرب الاجل تعيين گرديده تا اقدامات لازم را براي اينكه آنها اينجا بمانند يا پيدا كردن جايي كه آنها را به عنوان پناهنده بپذيرد, اتخاذ شود....» وي افزود «اولين قدم اينست كه مانع از ادامه كار آنها و ارتباطاتشان با وزارتخانه ها و دوائر دولتي بشويم و از توزيع بيانيه هايشان در داخل وزارتخارنه ها جلوگيري كنيم و از خروج آنها از قرارگاهي كه در آن حضور دارند جلوگيري كنيم».
اقدامات مورد بحث عليه سازمان مجاهدين خلق ايران , چيزي جز خواستها و پيشنهادهاي رژيم آخوندي حاكم بر ايران نيست كه از طريق «ارگانهاي امنيتي» معلوم الحال, به نخست وزير عراق منتقل شده است. همان ارگانهايي كه نفوذ رژيم ايران در آنها بر كسي پوشيده نيست و در يكسال گذشته بيشترين نقش را در پيش بردن خطوط اين رژيم در عراق بر عهده داشته اند.
اقدامات پيشنهادي عليه مجاهدين در حاليست كه همين ارگانهاي امنيتي در مورد نقش رژيم آخوندي در اين همه جنايت و كشتار در عراق و همچنين در باره جناياتي مانند ربودن 2عضو سازمان مجاهدين در 4اوت سال گذشته و در مورد انفجار اتوبوس كارگران بيگناه عراقي كه در اشرف كار ميكردند, در 29مه 2006سكوت نموده اند.
امروز ابعاد مداخلات رژيم آخوندي در عراق بحدي است كه نه تنها مردم عراق را بستوه آورده و دمكراسي در در اين كشور را در معرض نابودي قرار داده, بلكه صلح و آرامش در تمام منطقه را بخطر انداخته است. مقاومت ايران پيش از اين ليست بيش از 30هزار تن از ايادي رژيم آخوندي در عراق كه حقوق ماهانه از رژيم ايران دريافت ميكنند را در اختيار مقامات ذيربط قرار داده است.
واضح است كه مشكل اصلي رژيم آخوندي و اياديش در عراق چيزي نيست جز خشم و عصبانيت آنها از بيانيه 5ميليون و 200هزار عراقي كه مداخلات رژيم آخوندي در عراق را محكوم كرده و خواستار «اذعان به حقوق پناهندگي سياسي افراد سازمان مجاهدين در عراق» شده بودند. آنها طي اطلاعيه اي از سازمان ملل متحد, سازمانهاي بين المللي و كميته بين المللي وكلا براي بررسي اسناد مربوط به اين بيانيه دعوت كرده بودند.
سردمداران رژيم آخوندي از جمله پاسدار لاريجاني دبير شوراي عالي امنيت رژيم آخوندي و حداد عادل رييس مجلس آن مصرانه به هيات پارلماني عراق كه اخيرا به ايران رفته بود, گفتند هرچه بخواهيد از پول و سلاح به شما ميدهيم تا مجاهدين را از عراق اخراج كنيد و بگوييد كه در انفجارهاي عراق دست داشته اند و مردم را سركوب ميكنند».
روز گذشته نيز مزدوري بنام طه درع در هفته نامه 9بدر وابسته به رژيم ايران نوشت الآن وقت عملي شدن اخراج اين سازمان فرا رسيده است .
اين در حاليست كه افراد سازمان مجاهدين در عراق تحت حفاظت كنوانسيون چهارم ژنو قرار دارند و حفاظت از آنها بر عهده نيروهاي چند مليتي است و نقض اين حقوق در عداد جنايات جنگي محسوب ميشود
اقدامات مورد بحث عليه مجاهدين در حاليست كه افراد سازمان مجاهدين هم اكنون نيز هيچ تردد آزادانه اي در عراق ندارند و مدتهاست بدرخواست رژيم آخوندي سهميه دولتي سوخت و مواد غذايي آنها نيز قطع شده است. دكتر حسين البحراني مدير كل شركت توزيع فراورده هاي نفتي كه ماه گذشته در حضور نماينده نيروهاي چند مليتي كتبا توافق كرده بود كه سوخت مورد نياز بيمارستان اشرف را تامين كند, از كار بركنار شد. روز گذشته لوله اي نيز كه آب مورد نياز اشرف را از رودخانه منتقل ميكرد قطع شده است.
دبيرخانة شوراي ملي مقاومت ايران
28تير 1385(19ژوئيه2006 )

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?