خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Wednesday, June 14, 2006

 
معاون رئیس‌جمهوری باید دلایل فروش بلیت‌های سهمیه ایرانیان در بازی ایران و مکزیک به تماشاگران حریف را بررسی و برای
مردم اعلام نماید
بازتاب
خلع يد دادکان و اميد به تغييرات مثبت در تيم ملي
به نظر می‌رسد با سفر معاون رئیس جمهوری و اختیار تام وی، فضای تیم ملی آرام شده و از طرفی برخی تغییرات که توسط بازیکنان تکذیب شده بود، به واقعیت می‌رسد و تیم برای بازی با پرتغال با نیروهای قدرتمند خود که روی نیمکت دارد، مسابقه ای آبرومند را به نمایش می‌گذارد.
۲۴ خرداد ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۵:۱۹

رئيس جمهور طی دستوری مهندس علی آبادی، رئيس سازمان تربيت بدنی را به عنوان مسئول تيم ملی فوتبال راهي آلمان کرد.به گزارش خبرنگار «بازتاب»، رادیو جوان صبح امروز اعلام کرد: «در پي شکست تيم ملي فوتبال ايران و همچنين انتشار خبرهاي مختلف از اردوي تيم در آلمان، رئيس‌جمهور دستور سفر دوباره علي آبادي و رسيدگي به وضعيت تيم ملي به عنوان مسئول را صادر کرده است.بر اين اساس علي آبادي براي سر و سامان دادن به اوضاع پيش آمده به زودی راهي آلمان مي‌شود.»
در همين رابطه فارس به نقل از معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني تاكيد كرد: براي حمايت از تيم ملي، تا آخر بازي‌ها كنار اين تيم در آلمان خواهم ماند. او صبح فردا براي همراهي و حمايت از تيم ملي در آستانه ديدار با پرتغال، از وين راهي آلمان خواهد شد و هدف از سفر دوباره خود به آلمان را همراهي اعضاي تيم و حمايت از اين تيم دانست. وي تصريح كرد: فدراسيون همه امور تيم را دنبال كرده و ايفاگر مسئوليت اصلي است. سازمان تربيت بدني نيز همچون گذشته وظيفه خويش مي داند كه از تيم ملي حمايت هاي روحي و معنوي لازم را انجام دهد.
رئيس سازمان تربيت بدني افزود: با توجه به شرايط حساس فعلي و لزوم حمايت دو چندان از تيم ملي، تصميم گرفتم كه دوباره به آلمان بازگشته و تا آخر بازي ها در كنار تيم ملي فوتبال حضور داشته و اين تيم را در جهت حضوري خوب در مسابقات همراهي كنم.
به نظر مي‌رسد با سفر معاون رئیس جمهوری و اختیار تام وی، فضای تیم ملی آرام شده و از طرفی برخی تغییرات که توسط بازیکنان تکذیب شده بود، به واقعیت می رسد و تیم برای بازی با پرتغال با نیروهای قدرتمند خود که روی نیمکت دارد، مسابقه‌ای آبرومند را به نمایش می‌گذارد؛ چون تيم ملي ما همانطور که در نيمه اول بازي با مکزيک نشان داد، بنيه و توان لازم را براي کسب نتيجه خوب در خود دارد و بايد به جوانان با انگيزه روي نيمکت فرصت داد تا براي تيم فوتبال ملت ايران افتخارآفريني کنند.در چند روز گذشته پس از اینکه موج کمردردهای بازیکنان ضعیف تیم ملی به تهران رسید، بلافاصله همه چیز تکذیب شد و حتی برانکو هم از موضع انفعال خود چنان عقب‌نشینی کرد که همه چیز در مورد ترکیب تیم را به روز شنبه واگذار کرد.در کنار همه تغییرات مثبتی که قرار است در تیم ملی رخ بدهد، معاون رئیس‌جمهوری باید دلایل فروش بلیت‌های سهمیه ایرانیان در بازی ایران و مکزیک به تماشاگران حریف را بررسی و برای مردم اعلام نماید.
صفحه بازتاب جام جهاني
نظرات کاربران :
بي ساماني تيم مشت نمونه خروار است
خدا خیر بدهد احمدی نزاد را بالخره یک نفر پیدا شد که به مسائل این مملکت فکر کند
آمدي جانم به قربانت ولي حا لا چرا حا لا كه تيم از كمر درد ها از پا افتاد چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اين مسئله فروش بليط سهميه ايران به مكزيكي ها در واقع خيانت به ملت است. جا دارد سايت بازتاب در نوشته جدا گانه اي به ان بپردازد . با تشكر
با سلام : خواهشمندم اينبار لا اقل نظر مرا در بازتاب بنويسيد گاهاَ فكر ميكنم بيخودي برايتان چيز مينويسم...در مورد فوتبال فعلي مابه نظر من با توجه به مسائل پيش آمده ميتوان دليل بازي بد ايران را در بي انگيزه بودن فوتباليستهاي كشورمان جستجو كرد. و به نظر من پاسخ درست و منطقي به اين قضيه كم كردن بودجه فوتبال هم در سطح ملي و هم باشگاهي است و از آنجا كه گويي با توجه به درآمدهاي بازيكنان تشويق مالي براي آنان كارساز نيست لا اقل تنبيه و محروميت شايد كارساز باشد. و در قدم اول تغيير كليه مسئولان فوتبال و كادر مربي گري و محروميت لژيونرهاي تيم از بازي در تيم ملي تا اطلاع ثانوي و كاهش هزينه هاي فوتبال در ايران ميباشد. ضمناَ از آنجا كه قرار است تيم ملي ما تا ابد هيچوقت نتيجه خوبي از بازيهايش در جامهاي معتبر بين المللي نگيرد و هر بار اين وظيفه را بخواهد در جام بعد انجام دهد ...بهتر است هزينه هاي اضافي براي اين ورزش كلاّ لغو شود تا ببينيم بازيكنان جوانتر و با انگيزه تر در سطح باشگاهي داخل بهتر فوتبال بازي ميكنند يا لژيونرهايي كه بازيهاي جام فقط مكاني براي نمايش آنها براي رفتن به تيمهاي اروپايست و بعد از دوسه سال بازي در تيمهاي اروپايي فقط مواظب ساق پايشان هستند تا مبادا مورد خطاب مربيان باشگاهي خود قرار گيرند و همه چشم اميد خود را به تيم باشگاهي خود كه ديگر افتخاري براي آنهاست دوخته اند.آري فوتبال امروز ما همين است و دنبال واقعيت ديگري نباشيد... همه چيز مشخص است اگر ديروز به چشم دل باور نمي كرديد امروز به چشم ديده ببينيد.....با تشكر -مهدي يوسف زاده
چرا كادر تخصصي تيم قادر به انجام امور نيست و بايد معاون رئيس جمهور براي تغييرات به آلمان سفر كند ؟؟
چرا بازيكنان ما هنوز بلد نيستد چگونه بايد به توپ ضربه بزنند چرا شيوه هاي دريافت توپ و كنترل ان هنوز نميدانند.و چرا اقاي توتي در تيم ايتاليا تعويض ميشود ولي اين اقا دائي تعويض نميشود.ايشان هم هنوز نمتوانند يك پاسي كه به ايشان ميدهند كنترل كند و جلوي پاي خود نگه دارد.به من در تمرينات اصلا به تكنيك دريافت و ارسال توپ توجه اي نميشود.
چرا باید اردوی تیم ملی آنقدر بی سر و سامان باشد که معاون رییس جمهور برای این کار به آلمان برود ؟
چرا هميشه بايد بعد از رويداد هر حادثه اي به فكر جبران آن باشيم مگر قبل از رويداد فرصت نيست چرا بايد چشمهاي خود را در مقابل ضعفها ببنديم و با حرفهايي كه خود نيز به آن اعتقاد نداريم دل خوش كنيم چطور تيمي كه حريف مكزيك نمي شود و در نيمه دوم كم مي آورد ميتواند تيمي مثل پرتقال را شكست دهد آقايان تا كي مي خواهيد . . . تا ك
ي !

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?