خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Saturday, July 01, 2006

 
سیمین بهبهانی از فراخوان اکبر گنجی برای اعتصاب غذای ایرانیان سراسر جهان حمایت کرد
اکبر گنجی که پس از شش سال تحمل زندان برای دریافت جایزه قلم طلایی از ایران خارج شده و در اروپا به سر می برد، به جمهور اسلامی هشدار داده که در صورت آزاد نکردن سه زندانی سیاسی؛ منصور اصانلو، رامین جهانبگلو و علی اکبر موسوی خوئینی، همراه با ایرانیان در خارج و داخل کشور دست به اعتصاب غذایی گسترده خواهد زد. سیمین بهبهانی شاعر نام آور از نخستین کسانی است که حمایت خود را از این اقدام اعلام کرده است. خانم بهبهانی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: من موافقت خودم را با اعتصاب در محل سازمان ملل اعلام کردم و در صحبتی که با آقای گنجی داشتم، به ایشان گفتم می توانند نیابتا از سوی من اعلام کنند که این عمل بسیار لازم است و برای نجات زندانی های ما کارساز خواهد بود.

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?