خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Saturday, July 01, 2006

 

يک سرمایه دار مالک یک خیابان در کرمانشاه شد! جمعی از اهالی خیابان خرم واقع در انتهای خیابان گلریزیان شهرکرمانشاه پیش از ظهر روز چهارشنبه در مقابل ساختمان استانداری کرمانشاه تجمع کردند و خواستار جلوگیری از تخریب خیابان خود شدند.براساس این گزارش این اهالی مدعی بودند اخیرا یک فرد سرمایه دار بنام آقای ب حکم مالکیت این خیابان را از از مقامات مسوول اخذ نموده و قصد آپارتمان سازی را در آن دارد .تجمع کنندگان گفتند : هرچه به شهرداری و شورای شهر مراجع کردیم نتیجه ای نگرفتیم لذا مجبور شدیم برای رساندن داد خود به استانداری بیاییم. عضو حزب الله کرمانشاه مدیرکل تعاون می شود براساس اخبار رسیده به سایت کرمانشاه امروز اخیرا جلیل کرم عضو حزب الله کرمانشاه برای مدیریت اداره کل تعاون استان کرمانشاه مطرح شده و گفته می شود در این خصوص رایزنی هایی نیز صورت گرفته است .پیش از وی نیز افراد دیگری برای این مسوولیت معرفی شده بودند که مورد موافقت قرار نگرفته بودند انتقاد شهروندان ازسخت گیری مدیران فنی و حرفه ای اصفهان
نثرما : شنیده ها حکایت از آن دارد که پس از روی کار آمدن مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، تصمیمات سخت گیرانه وی سبب شده تا شهروندان اصفهانی و مراجعه کنندگان به این اداره از وضعیت سخت گیری های اعمال شده در این اداره کل ناراضی هستند. اجباری شدن ورود خانم ها با چادر برای کارکنان و ارباب رجوع و برقراری مقررات سخت توسط حراست این اداره موجی از نارضایتی در این اداره کل را به همراه داشته است. همچنین تبعیض گسترده در پرداختها به کارکنان رسمی و قراردادی این اداره کل زمینه سازی اعتراض به سیاست های عدالت محور دولت نهم را فراهم کرده است.
سکوت مسوولان درباره ریزش مترو و مرگ یک کارگر
بنا بر گزارش های رسیده به سایت بازباران، ریزش بخشی از مترو اصفهان در نزدیکی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان در خیابان هزار جریب موجب مرگ یک کارگر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که کارشناسان چندی پیش نیز در مورد بستر زمین در این منطقه به مسوولان هشدار داده بودند. از سوی دیگر هشدارهای مکرر کارشناسان مبنی بر احتمال ریزش بخش هایی از اداره کل فنی و حرفه ای و خطر جانی برای شهروندان دراین منطقه با بی توجهی مدیران این اداره کل روبرو بوده است.

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?