خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Friday, July 21, 2006

 
كارزار بين المللي براي حمايت از رزمندگان آزادي در شهر اشرف ـ آكسيون اعتراضي در مقابل سفارت آمريكا در لندن

كارزار بين المللي براي حمايت از رزمندگان آزادي در شهر اشرف ـ آكسيون اعتراضي هواداران مقاومت و ايرانيان آزاده در مقابل سفارت آمريكا در لندندر اعتراض به توطئه جديد و ننگين رژيم آخوندي عليه شهر اشرف
صبح روز جمعه 21 ژوئيه برابر با 30 تير 85, هواداران مقاومت و ايرانيان آزاده در مقابل سفارت آمريكا در لندن در حمايت از مجاهدين مستقر در شهر اشرف و در اعتراض به توطئه هاي رژيم آخوندي در عراق و منجمله اقدام جنايتكارانه عوامل اين رژيم كه لوله هاي آبرساني به شهر اشرف را منفجر كرده اند, دست به يك آكسيون اعتراضي زدند.
لازم به ذكر است كه تلويزيون رژيم آخوندي روزچهارشنبه 19 ژوئيه از قول نخست وزير عراق اعلام كرده بود كه دولت اين كشور قصد دارد مجاهدين مستقر در قرارگاه اشرف را به ايران بازگرداند. هواداران مقاومت ضمن سر دادن شعارهاي كوبنده خود خواستار دخالت فوري ارگانهاي بين المللي و مقامات آمريكا و ساير كشورهاي ائتلاف بمنظور جلوگيري از توطئه هاي رژيم ضد بشري آخوندي بر عليه مجاهدين مستقر در شهر اشرف و فشارهاي اين رژيم بر دولت عراق گرديدند.
از جمله شعارهاي تظاهر كنندگان در اين آكسيون اعتراضي” اشرف اشرف شهر شرف” ”ما خواهان اخراج تروريستهاي رژيم آخوندي از عراق و قطع يد رژيم ملايان هستيم””نه به بمب اتمي, نه به استمالت , از مقاومت ايران حمايت كنيد“بود. آنان همچنين پلاكاردهاي حامل عكسهاي رهبري مقاومت و آرم سازمان مجاهدين و ارتش آزاديبخش و پرچم شير خورشيد نشان ايران را حمل ميكردند.
لازم به ذكر است كه روز سه شنبه 27تيرماه لوله هاي آبرساني از رودخانه دجله به قرارگاه اشرف در عراق, محل استقرار اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران توسط ايادي رژيم ضد بشري آخوندي منفجر گرديد. در پي قطع جريان آب قرارگاه اشرف در ساعت 1900سه شنبه در تحقيقات به عمل آمده از مناطق مجاور, مشخص گرديد كه در هيجدهمين سالگرد زهر خوردن خميني و قبول آتش بس در جنگ 8ساله ايران و عراق عوامل رژيم پليد آخوندي مبادرت به انفجار لوله هاي آبرساني در 15كيلومتري غرب قرارگاه اشرف در منطقه زوگانيه نموده اند.در پايان اين اكسيون هيئتي به نمايندگي از سوي تظاهر كنندگان ضمن مراجعه به سفارت آمريكا نامه اي را خطاب به سفير آمريكا در لندن ارائه نمودند كه درآن خواستار مداخله بلادرنگ و مقابله با دخالتهاي رژيم آخوندي در عراق و اقدامات تروريستي آن در اين كشور شدند.
همچنين امروز صبح هيئت ديگري از تظاهر كنندگان ضمن مراجعه به سفارت عراق نامه اي را خطاب به نخست وزير اين كشور تسليم سفارت عراق در لندن نمودند كه درآن تاكيد شده بود كه افراد سازمان مجاهدين در عراق تحت حفاظت كنوانسيون چهارم ژنو قرار دارند و حفاظت از آنها بر عهده نيروهاي چند مليتي است و نقض اين حقوق در عداد جنايات جنگي محسوب ميشود. در اين نامه از دولت عراق خواسته شده بود كه حق پناهندگي سياسي مجاهدين در عراق را كه از 20 سال قبل مجاهدين تحت اين عنوان در عراق بوده اند را مورد تأكيد قرار دهد.
در پايان اين آكسيون اطلاعيه شوراي ملي مقاومت كه بدنبال اقدام جنايتكارانه انفجار لوله هاي آبرساني قرارگاه اشرف صادر شده بود قرائت گرديد.

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?