خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Friday, June 23, 2006

 
دوره هاشمی به پایا ن رسیده است
يكی از نزديكان به هاشمي رفسنجاني در اولين سالگرد شكست وي در نهمين دوره انتخابات نمایشی جمهوری اسلامی گفته است كه از نظر او شخص هاشمي رفسنجانی، ديگر ظرفيت جلب آراي مردم را ندارد. محمد عطريانفر به خبرگزاري حکومتی فارس گفت كه به اعتقاد او، دوره هاشمي رفسنجاني در عرصه اجرايي پايان يافته است.
این عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي در بخش ديگري از اين مصاحبه گفته است كه پس از گذشت يكسال از انتخابات، همچنان معتقد است كه احمدي نژاد برآمده از آراي عمومي نبوده و از نظر عرفي رئيس جمهور بودن او محل ترديد است.
وی گفت هنوز علامت سئوال بزرگي در برابر انتخابات سال گذشته و ترديد زيادي نسبت به نتيجه آن وجود دارد اما به دليل حفظ انسجام نظام همه سكوت كرده‌اند.
عطريانفر گفت كساني هم كه احساس مي‌كنند در انتخابات سال گذشته بر سرشان كلاه رفته (مهدی کروبی) سكوت‌ كرده‌اند.
وی گفت من نمي‌خواهم به هاشمي رفسنجاني استناد كنم، ‌اما هاشمي درد خود را نزد خدا برده است.
وي تاكيد كرد آنچه در انتخابات اتفاق افتاد، با استفاده از منابع مبهم و ساماندهي يک جريان نامريي بوده كه يك عنصر ناشناخته را به قدرت رسانده است.
وي افزود جمع‌بندي هاشمي قبل از مرحله اول انتخابات اين بود كه او را بر زمين خواهند زد و چون اطلاعات دقيق و محرمانه‌اي داشت مي‌دانست كه چه كساني دارند انتخابات را هدايت مي‌كنند و به ما مي‌گفت كه اتفاق ديگري در اين انتخابات در حال وقوع است.
عطريانفر افزود امروز تشنج بر پا كردن، بهم زدن امنيت مردم و شعارهاي مردم فريب، دردي از مردم دوا نمي‌كند. مردم ممكن است در يك سفر استاني براي يك نفر دست بزنند و هورا بكشند اما دفعه دوم مي‌گويند آب و گاز و وامي كه وعده داده‌ بودی كو؟

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?