خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Monday, June 12, 2006

 
مريم رجوي زنان و جوانان كشور را به حمايت از زنان تهراني و همبستگي با دستگير شدگان فراخوند

خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, به زنان دلير تهراني كه براي آزادي و برابري به پاخاسته اند, درود فرستاد و از زنان و جوانان سراسر ايران خواست كه به حمايت از زنان آزاده تهران و همبستگي با دستگير شدگان قيام كنند.
متن اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايرانمريم رجوي زنان و جوانان كشور را به حمايت از زنان تهراني و همبستگي با دستگير شدگان فراخوند تظاهرات هزاران زن تهران عليه سياست هاي سركوبگرانه و زن ستيزانه رژيم آخوندي
عصر امروز, هزاران زن آزاده ايراني عليه سياست هاي زن ستيزانه رژيم آخوندي دست به تظاهرات زدند. اين تجمع كه از ساعت 17در ميدان 7تير(رضايي سابق) آغاز شده بود, با يورش وحشيانه نيروهاي سركوبگر رژيم مواجه گرديد.جمعيت زنان كه به مرور بر تعداد آنها افزوده مي شد به 6000نفر بالغ مي شد. زنان آزاده شعار مي دادند: «آزادي, آزادي», «زن ستيزي كافي است», «ماانسانيم ولي حقي نداريم», «ما خواستارحقوق مساوي با مردان هستيم».گروه كثيري از جوانان ومردان نيز به زنان پيوسته و دامنه تظاهرات به مناطق اطراف ميدان 7تير و خيابان ميرداماد گسترش يافت. نيروهاي سركوبگر رژيم, از جمله نيروي انتظامي و لباس شخصي ها, با باتون و شليك گاز اشك آور به تظاهركنندگان حمله ور شده و آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. تنها در يك منطقه حداقل 100 تن از تظاهركنندگان دستگير و با اتوبوس به نقاط نامعلومي انتقال يافتند.خانم مريم رجوي, رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران, به زنان دلير تهراني كه براي آزادي و برابري بپاخاسته اند, درود فرستاد و از زنان و جوانان سراسر ايران خواست كه به حمايت از زنان آزاده تهران و همبستگي با دستگير شدگان قيام كنند. وي اين تظاهرات اعتراضي را كه به رغم جو خفقان مطلق و تمامي تمهيدات قبلي رژيم آخوندي براي جلوگيري از برگزاري آن, صورت گرفت, بيانگر اوج خشم ونفرت زنان ايران از اسبتداد قرون وسطايي حاكم توصيف كرد و از سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر و حقوق زنان خواست تا رژيم آخوندي را به خاطر سياست زن ستيزانه اش محكوم نموده و براي آزادي دستگير شدگان دست به اقدامات عاجل بزنند.
دبيرخانة شوراي ملي مقاومت ايران22خرداد 1385 (12ژوئن2006
)

نظرهای شما: Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?