خبرنامه طلیعه سپیده دمان

 

Monday, May 29, 2006

 
انفجار اتوبوس شهري حامل كارگران قرارگاه اشرف توسط رژيم پليد آخوندي 13 شهيد و 15 مجروح برجاي گذاشت
تولید شده دوشنبه، ۸ خرداد، ۱۳۸۵ - ۰۴:۳۴
ساعت 7 و 45 دقيقه صبح امروز, دوشنبه 8 خرداد 1385 (29 مي 2006), تروريستهاي مزدور رژيم ايران در عراق, اتوبوس شهري حامل كارگران شاغل در نزد مجاهدين خلق ايران را درجاده شهر خالص به اشرف منفجركردند. انفجار در 3 كيلومتري شمال شهرخالص با بمب جهت دار و شديدالانفجار ساچمه اي ساخت رژيم ايران صورت گرفت.
اين جنايت ننگين تروريستي و ضد انساني عليه كارگران بي دفاع عراقي 13 كشته و 15 مجروح برجاي گذاشت.حال برخي از مجروحان وخيم گزارش شده است. كارگران شهروندان عادي عراقي بودند كه مدتهاست در شهر اشرف به كارهاي عادي اشتغال داشتند. اين اقدام جنايتكارانه يكروز پس از سفر وزير خارجه آدمرباي رژيم آخوندها به عراق صورت ميگيرد كه در آن از ضرورت شركت رژيم آخوندي در حفظ امنيت عراق دم ميزد. تلويزيون رژيم آخوندها ساعتي پس از انفجار با اعلام اينكه «اوضاع عراق امروز درشهر خالص پس از 11كشته و 15 زخمي بحراني شده است » رسيد دريافت خبر اين جنايت را به عاملان آن ارائه داد. در حاليكه اهالي محل و شاهدين صحنه همگي بدون استثناء رژيم آخوندي و مزدورانش را مسئول اين جنايت فجيع ميدانند, رژيم آخوندها از طريق خبرگزاري و رسانه هايش بشدت تلاش ميكند تا براي انحراف اذهان عمومي اين جنايت را به طرفهاي موهومي نسبت بدهد كه به گفتة اين رژيم خواهان اغتشاش و ناامني و بركناري دولت جديد عراق هستند.خانم صديقه حسيني مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران, اين جنايت بزرگ تروريستي عليه شهروندان بي گناه عراقي راقوياً محكوم كرد و گفت : ملايان حاكم بر ايران پس از قطع ارزاق وسوخت و آب و برق شهر اشرف اكنون تراز جديدي از جرم و جنايت برجاي ميگذارند كه از هفته ها قبل توسط روزنامه هاي مزدور اين رژيم در عراق با تهديد مجاهدين به « قصاص»زمينه سازي شده است.كمااينكه متكي وزير خارجه آخوندها در ديدار با وابستگان رژيم ايران در بغداد صراحتاً خواهان محاصره كامل شهر اشرف گرديد. مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران از سازمان ملل متحد و نيروهاي چند مليتي ودولت عراق خواستار محكوم كردن اين جنايت و معرفي آمران و عاملان آن بدون هرگونه پرده پوشي گرديد و اقدام عاجل شوراي امنيت ملل متحد رابراي متوقف كردن تروريسم افسار گسيخته آخوندها عليه شهروندان بي گناه عراقي و عليه پناهندگان سياسي ايران در شهر اشرف را خواستار شد. خانم حسيني تصريح كرد : براي رسيدن به آرامش و امنيت در عراق, همچنانكه اكثريت مردم عراق در شعار « ايران, اخراج, اخراج » اعلام كرده اند, هيچ راهي جز خلع يد كامل از اين رژيم جنايتكار و اخراج آن از اين كشور وجود ندارد. مسئول اول سازمان مجاهدين, انفجار امروز و شيوه ها و نحوه بمب گذاري و نوع بمب را يادآور بمب گذاري و منفجر كردن يك اتوبوس شهري حامل مجاهدين در مسيراشرف در 19 خرداد سال 1378 (9 ژوئن 1999) توصيف نمود كه 6 شهيد و 21 مجروح از مجاهدين خلق برجاي گذاشت و طي آن دهها شهروند بي گناه عراقي نيز مجروح شدند.در مردادماه سال گذشته عوامل رژيم آخوندي در لباس مأموران وزارت كشور عراق, 2 تن از اعضاي مجاهدين, آقايان حسين پويان و محمد علي زاهدي را در شهر بغداد ربودند و مستقيماً به يكي از طبقات وزارت كشور منتقل كردند و از سرنوشت آنها هيچ اطلاعي در دست نيست. مجاهدين تاكنون در خاك عراق هدف يكصد و پنجاه عمل تروريستي ازسوي تروريستهاي صادراتي فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران قرار گرفته اند.
سازمان مجاهدين خلق ايران 8 خرداد 1385 ( 29 مي 2006 )
Copyright © 2004 - 2006 همبستگی ملی

نظرهای شما:
خيلي كوتاه و مختصر مينويسم .
من تا به حال سه بار دستگير شده ام. در جريان يكي از دستگيريها كارم را از دست دادم و در سومين دستگيري دانشگاه را. پيامدهاي ناشي از اين دستگيريها روند زندگي عادي ام را دچار اخلال كرده. البته از سختيها و ناملايماتي كه به خاطر اين كارها احاطه ام كرده اند هيچ شكايتي ندارم. اما الان به نقطه اي رسيده ام كه فكر مي كنم ناگزير به انتخاب يكي هستم يا واقعيت يا آرمان. واقعيتي كه به من حكم ميكند براي گذران زندگي در اينجا بايد به هر نكبت و ذلتي تن بدهي. و آرماني كه حكمي خلاف اين واقعيات دارد.
با توجه به اينكه نه مي توانم از آرمانهايي كه داشته و دارم دست بردارم و نه مي توانم واقعيات پيرامونم را ناديده بگيرم از شما مي خواهم كه دراين زمينه مرا راهنمايي كنيد.
خيلي دوست داشتم كه مفصل تر از اين بنويسم اما فعلا به همين اكتفا مي كنم. منتظر پاسخ شما هستم.

رزا
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?